MoS2 reduktorių aerozoliai

MoS2 sumažina temperatūros piką ir užtikrina tylesnį veikimą bei sklandesnį pavarų perjungimą. Transmisija įkaista mažiau, o dantų paviršiai yra lygesni, nes veikia tyliau ir pagerėjo našumas.

Molibdeno priedo reduktorinė alyva MoS2
Molibdeno priedo reduktorinė alyva MoS2

Tai didelio slėgio tepalas, kuris yra labai slidus, gali atlaikyti šilumą, kuri suardytų alyvą, o siera yra aktyvus suvirinimo teršalas, todėl net ir sugedus tepalui, važiuojančios dalys nelengvai prisivirina prie stacionarios. dalys, sukeldamos žalą, vadinamą sloga, kai dalys susilieja ir skyla, sugadindamos dalis. Jei kada nors užuodėte galinių ratų pavaroje naudojamą diferencialo alyvą, užuosite sieros priedą, reikalingą hipoidinėms pavaroms sutepti. Hipoidinės pavaros yra pusiaukelėje tarp kūginių ir sliekinių krumpliaračių, o jų gamyba yra gana brangi, o projektavimo ir gamybos metodas buvo labai saugoma komercinė paslaptis. Idealiu atveju galinis diferencialas turėtų priimti variklio galią ir sukimo momentą per kūgines pavaras, kurios yra labai efektyvios, tačiau pavaros velenas turėtų būti aukščiau nuo žemės.

Molibdeninės CLPF pavarų alyvos purškiklis

Molibdeno dusulfidas yra susidėvėjimą ir trintį mažinantis priedas, kurio, dedant į pavarų dėžės alyvą, sumažėja trintis tarp besijungiančių dalių, o tai teigiamai veikia dėvėjimosi charakteristikas ir sumažina šilumą, atsirandančią dėl sąlyčio tarp įvairių judančių dalių. pavarų reduktorius. Tiek, kiek pasiekiamas šis poveikis, sumažėja parazitinis reduktoriaus veikimo poveikis (kuris neigiamai veikia bendrą efektyvumą). Tai geras dalykas.
Molibdenas yra sunkusis metalas, su kuriuo susijęs daug neigiamų padarinių aplinkai, jei jam leidžiama patekti į žemę, paviršinio vandens tiekimą arba bet kurio gyvūno ar augalo maisto grandinę. Dėl to dar labiau svarbu tinkamai utilizuoti (t. y. perdirbti) pavarų alyvas.

Rūšis Darbinės temperatūros, ºC Spalva Pagrindas Panaudojimas, savybės
Molyduval Tantalus M Spray

-20 iki +120

juoda

Alyva

Min +

MoS2

Molibdeninės pavarų alyvos aerozoliai.

Standartinės ISO VG 150 reduktorinės alyvos, praturtintos aktyviaisiais molibdeno disulfido kietaisiais tepikliais, pagrindo aerozolis. Ypač atsparus smūginėms apkrovoms, tinka panardinamiems į vandenį dantračiams.

Iš esmės yra du būdai vėlesniam trinties mažinimui transmisijoje: cheminis ir mechaninis. Vienas iš mechaninio trinties mažinimo pavyzdžių yra molibdeno sulfidas (MoS2). Tai kietas tepalas, kurio struktūra panaši į grafitą. Jis nusėda ant metalo paviršiaus ir veikia kaip tepimo sluoksnis, užkertantis kelią tiesioginiam metalo kontaktui. Sumažėjusi trintis sumažina trinties sukeliamą šilumą, taigi ir alyvos temperatūrą. Be to, sumažėja susidėvėjimas ir pailgėja tarnavimo laikas. Molibdeno sulfido nauda buvo žinoma jau kurį laiką. Antrojo pasaulinio karo metu JAV oro pajėgos į orlaivių variklių alyvą įpylė molibdeno sulfido. Tuo metu pagrindinis tikslas nebuvo nei ilginti techninės priežiūros intervalus, nei taupyti degalus. Nauda buvo tiesioginė: molibdeno sulfidas žymiai pagerino avarinio veikimo charakteristikas. Kai po tiesioginio smūgio variklis neteko alyvos, stūmokliai susigriebė per kelias minutes, todėl reikėjo skubiai nusileisti priešiškoje teritorijoje. Molibdeno sulfidas išliko variklyje net ir praradus alyvą, suteikdamas elementarų variklio tepimą. Dėl šios galimybės variklis dirbo ilgiau, todėl daugelis pilotų nebuvo užfiksuoti. Natūralu, kad tokios avarinio veikimo savybės taip pat yra privalumas net ir nekarinėse srityse. Pažeidus jie padeda sumažinti pasekmes, o kai nėra pažeidimų, sumažina trintį ir dėl to susidėvėjimą.

MoS2 tepiklių priedai alyvoms.

Cheminės trinties mažinimo atveju specialios priemonės linkusios sukietinti metalo paviršių. Vienas iš šių agentų yra molibdenas, įterptas į metalo paviršių esant slėgiui aukštoje temperatūroje. Paviršius išlyginamas ir sumažinamas mikroskopiškai mažas šiurkštumas. Šiuo principu naudojosi ir kariuomenė. Tankų pabūklų gamintojas atrado, kad metalą galima grūdinti molibdenu. Šis efektas gali būti taikomas tiek eksploatacijos metu, tiek gamyboje.

Molibdeno miltelių tepiklio priedas

Kilus problemų su transmisija, MOLYLUB rekomenduoja anksti naudoti priedus. Tai nėra stebuklingos priemonės, galinčios atitaisyti didelius mechaninius pažeidimus. Tai cheminės priemonės, kurių privalumai yra maži kaštai ir daugeliu atvejų pasiekti gerų rezultatų. Automobilių sektoriuje MOLYLUB turi gerą patirtį taikant šią procedūrą: Susidūrus su tokiomis problemomis kaip sunkus pavarų perjungimas, aukšta temperatūra ar per didelis triukšmas, neverta gaišti laiko detaliai diagnostikai ir gedimų šalinimui. Nedelsdami pradėkite naudoti tinkamą transmisijos alyvos priedą. Dažnai tai yra viskas, ko reikia norint išspręsti problemą.

Tačiau pramonės sluoksniuose daugeliu atvejų akivaizdžiai trūksta žinių apie MoS2 priedų teikiamas galimybes. Akivaizdu, kad kai kurios šakos dalys turi pagrindinių abejonių dėl priedų naudojimo. Kai kurios iš šių abejonių gali kilti dėl patirties su priedais stokos. O kai kas iš to, kad čia, kaip ir kiekvienoje šakoje, yra keletas juodųjų avių, kurios žada neįtikėtinus ar siūlo prastesnius produktus, suteikdamos priedams blogą vardą. Išsami informacija ir testai gali padėti išsiaiškinti esamus išankstinius nusistatymus ir skepticizmą.