MoS2 reduktorių aerozoliai
MoS2 sumažina temperatūros piką ir užtikrina tylesnį veikimą bei sklandesnį pavarų perjungimą. Transmisija įkaista mažiau, o dantų paviršiai yra lygesni, nes veikia tyliau ir pagerėjo našumas.
Tai didelio slėgio tepalas, kuris yra labai slidus, gali atlaikyti šilumą, kuri suardytų alyvą, o siera yra aktyvus suvirinimo teršalas, todėl net ir sugedus tepalui, važiuojančios dalys nelengvai prisivirina prie stacionarios. dalys, sukeldamos žalą, vadinamą sloga, kai dalys susilieja ir skyla, sugadindamos dalis. Jei kada nors užuodėte galinių ratų pavaroje naudojamą diferencialo alyvą, užuosite sieros priedą, reikalingą hipoidinėms pavaroms sutepti. Hipoidinės pavaros yra pusiaukelėje tarp kūginių ir sliekinių krumpliaračių, o jų gamyba yra gana brangi, o projektavimo ir gamybos metodas buvo labai saugoma komercinė paslaptis. Idealiu atveju galinis diferencialas turėtų priimti variklio galią ir sukimo momentą per kūgines pavaras, kurios yra labai efektyvios, tačiau pavaros velenas turėtų būti aukščiau nuo žemės.
Molibdeninės CLPF pavarų alyvos purškiklis
Molibdeno dusulfidas yra susidėvėjimą ir trintį mažinantis priedas, kurio, dedant į pavarų dėžės alyvą, sumažėja trintis tarp besijungiančių dalių, o tai teigiamai veikia dėvėjimosi charakteristikas ir sumažina šilumą, atsirandančią dėl sąlyčio tarp įvairių judančių dalių. pavarų reduktorius. Tiek, kiek pasiekiamas šis poveikis, sumažėja parazitinis reduktoriaus veikimo poveikis (kuris neigiamai veikia bendrą efektyvumą). Tai geras dalykas.
Molibdenas yra sunkusis metalas, su kuriuo susijęs daug neigiamų padarinių aplinkai, jei jam leidžiama patekti į žemę, paviršinio vandens tiekimą arba bet kurio gyvūno ar augalo maisto grandinę. Dėl to dar labiau svarbu tinkamai utilizuoti (t. y. perdirbti) pavarų alyvas.
Rūšis | Darbinės temperatūros, ºC | Spalva | Pagrindas | Panaudojimas, savybės |
Molyduval Tantalus M Spray |
-20 iki +120 |
juoda |
Alyva Min + MoS2 |
Molibdeninės pavarų alyvos aerozoliai.Standartinės ISO VG 150 reduktorinės alyvos, praturtintos aktyviaisiais molibdeno disulfido kietaisiais tepikliais, pagrindo aerozolis. Ypač atsparus smūginėms apkrovoms, tinka panardinamiems į vandenį dantračiams. |
MoS2 tepiklių priedai alyvoms.
Cheminės trinties mažinimo atveju specialios priemonės linkusios sukietinti metalo paviršių. Vienas iš šių agentų yra molibdenas, įterptas į metalo paviršių esant slėgiui aukštoje temperatūroje. Paviršius išlyginamas ir sumažinamas mikroskopiškai mažas šiurkštumas. Šiuo principu naudojosi ir kariuomenė. Tankų pabūklų gamintojas atrado, kad metalą galima grūdinti molibdenu. Šis efektas gali būti taikomas tiek eksploatacijos metu, tiek gamyboje.
Molibdeno miltelių tepiklio priedas
Kilus problemų su transmisija, MOLYLUB rekomenduoja anksti naudoti priedus. Tai nėra stebuklingos priemonės, galinčios atitaisyti didelius mechaninius pažeidimus. Tai cheminės priemonės, kurių privalumai yra maži kaštai ir daugeliu atvejų pasiekti gerų rezultatų. Automobilių sektoriuje MOLYLUB turi gerą patirtį taikant šią procedūrą: Susidūrus su tokiomis problemomis kaip sunkus pavarų perjungimas, aukšta temperatūra ar per didelis triukšmas, neverta gaišti laiko detaliai diagnostikai ir gedimų šalinimui. Nedelsdami pradėkite naudoti tinkamą transmisijos alyvos priedą. Dažnai tai yra viskas, ko reikia norint išspręsti problemą.
Tačiau pramonės sluoksniuose daugeliu atvejų akivaizdžiai trūksta žinių apie MoS2 priedų teikiamas galimybes. Akivaizdu, kad kai kurios šakos dalys turi pagrindinių abejonių dėl priedų naudojimo. Kai kurios iš šių abejonių gali kilti dėl patirties su priedais stokos. O kai kas iš to, kad čia, kaip ir kiekvienoje šakoje, yra keletas juodųjų avių, kurios žada neįtikėtinus ar siūlo prastesnius produktus, suteikdamos priedams blogą vardą. Išsami informacija ir testai gali padėti išsiaiškinti esamus išankstinius nusistatymus ir skepticizmą.