Perforatorių aerozoliniai milteliniai tepikliai
Perforatorius gali būti klasifikuojamas kaip įrankis su padidinto sudėtingumo įrenginiu. Tačiau nuoseklus detalių ir veikimo principo svarstymas padės nuodugniai suprasti mechanizmo niuansus ir trikčių šalinimą.
Judėjimo šaltinis, kaip ir daugelyje kitų statybinių įrankių, plaktukiniame grąžte yra vienfazis variklis su faziniu rotoriumi. Mes tai apsvarstysime atskirai, o dabar kaip atskaitos tašką imsime ant priekinės armatūros veleno sumontuotą pavarą. Būtent ji nustato visų kitų sistemos elementų sukimąsi.
Grafito milteliai kūjams
Pump-down perforavimas yra plačiai naudojamas užbaigimo būdas perforavimo pistoletai ir kamštis tiekti į horizontalius šulinius pumpuojant skysčius nuo paviršiaus. Kai kamštis yra nustatytas reikiamame gylyje, pistoletai laidiniu ryšiu gauna komandas šaudyti, sukuriant gamybos kelius per apvalkalą ir cementuotą šulinį iki formacijos.
Rūšis | Darbinės temperatūros, ° C | Spalva | Pagrindas | Panaudojimas, savybės |
Molyduval |
-185 iki +430 |
juoda |
MoS2 miltel |
Smūginių įrankių sauso tepimo miltelių aerozoliai.Natūralaus molibdeno disulfido (MoS2) miltelių purškiklis – efektyvus sausasis tepiklis ekstremalaus tepimo atvejams, tokiems kaip didelės apkrovos ar aukštos temperatūros. Suformuodamas ant darbinio perforatoriaus ar kito smūginio įrankio paviršiaus kietą tepimo plėvelę, saugo nuo dėvėjimosi kai normalus hidrodinaminis tepimas jau yra neveiksmingas.
|
Slėginio grunto plūktuvo alyva
Statinės perforatoriuje variklis ir pavaros pavara yra vertikaliai. Pagrindinis skirtumas nuo pistoleto tipo įrankio yra tarpinės pavarų dėžės buvimas. Jo įrenginyje nėra nieko sudėtingo: plokščia variklio pavara sukasi dar dvi su skirtingais perdavimo skaičiais. Vienas iš jų perduoda sukimąsi į pagrindinį veleną, kitas suka ekscentrinį veleną švaistikliu, kuris užtikrina smūgio mechanizmo judesį atgal.
Horizontaliuose (pistoleto) tipo perforatoriuose nėra perdavimo pavarų dėžės, sukimasis iš karto perkeliamas į tarpinį veleną, esantį žemiau pagrindinio veleno ašies. Šis velenas yra sumontuotas ant dviejų guolių, tarp jų yra „girtas guolis“, kuris sukimosi metu svyruoja ir paleidžia smogtuvo stūmoklį. Išsikišusiame priekiniame veleno gale yra pavara, dėl kurios sukimasis perduodamas į cilindrą.
Švariausio natūralaus molibdeno disulfido (MoS2) miltelių purškiklis
MOLYDUVAL Hymol Spray (senesniu Molyduval Pulver Spray pavadinimu) yra efektyvus sausasis tepiklis ekstremalaus tepimo atvejams, tokiems kaip didelės apkrovos ar aukštos temperatūros.
Savybės
- Chemiškai grynas nuo bet kurių priemaišų
- Sudėtyje nėra sutepto paviršiaus dilimą sukeliančių abrazyvinių dalelių
- Nėra konduktyvus elektrai
- Atsparus senėjimui
- Netoksiškas ir ekologiškai saugus
- Geriausios tepimo savybės (geresnės už PTFE ar grafitą)
- Šalina detalių strigimus ir rūdijimą
- Maksimaliai sumažina trintį
- Ypač mažas trinties koeficientas, mažinantis trinį kylant apkrovoms
- Suformuodamas ant darbinio paviršiaus kietą tepimo plėvelę, saugo nuo dėvėjimosi kai normalus hidrodinaminis tepimas jau yra neveiksmingas
Grafitinio aerozolio pritaikymas
-
Tepti įkaitusius ir šaltus guolius
-
Tepant padidinto dulkėtumo aplinkoje
-
Tepant vakuume
-
Deguonies gamybos įrangos tepimui
-
Kaip sudedamoji komponentė savitepio tepimo mišiniuose, pvz. termoplastikuose ir antifrikcinėse danguose
-
Kaip priedas į tepimo alyvas ir konsistencinius tepalus
-
Detalių surinkimo, montažo darbams
-
Metalo apdirbimo įrankių tepimui
Naudojimo patarimai
Nuvalykite ir nusausinkite detales. Purškite plonu sluoksniu ant slydimo paviršiaus.
TECHNINIAI PARAMETRAI | Specifikacijos | Vnt. | Rezultatai |
Spalva | Pilkai melsva | ||
Tankis prie 15ºC | SEB 181301 | kg/m³ | 4800 |
Darbinės temperatūros | ºC | -185 iki +450 | |
H2-atmosferoje | ºC | -185 iki +700 | |
Vakuume | ºC | -185 iki +1100 | |
Inertinėse dujose | ºC | -185 iki +1300 | |
Kietumas | Mohs | 1-1.5 | |
Dalelių dydid | Fisher | mud | 1.2 |
Prep-Fit-Testas | Frikcijos koeficientas | 0.05 |
Pramoninio grąžto aušinimo emulsija
Pagrindinis variklio dalies elementas, kuris intensyviai susidėvi, yra grafito šepečiai, perduodantys srovę į rotoriaus apvijas. Šepečiams susidėvėjus, susilpnėja jų slėgis, todėl didėja tarpas tarp grafito ir armatūros lamelių, atsiranda intensyvus kibirkščiavimas. Pagal garsą šio gedimo su niekuo nesupainiosi: įjungus pasigirsta įtemptas ūžesys, kolektorius apipurškia kibirkščių pluoštu, variklio galinė dalis intensyviai įkaista.