Konsistencinio EP 2 tepalo aerozolis

Šiandieninė pramoninė įranga ir darbo transporto priemonės turi būti paruoštos veikti esant dideliam slėgiui.
Nuo stipriai apkrautų pavarų iki didelės apkrovos hidraulinių sistemų, kasybos, gamybos ir žemės ūkio pramonėje itin slėgis naudojamas. Įranga turi kasdien atlaikyti šias ekstremalias EP sąlygas nesugesdama. Norint, kad viskas veiktų, būtina pasirinkti didelio slėgio tepalą.

Pramoninės įrangos krumpliaračiai ir guoliai dažnai veikia esant nuolatiniam ekstremaliam slėgiui. Dėl to tepalai gali greitai susidėvėti ir dažniau prastovos, nes dėl metalo šlifavimo gali atsirasti mikroplyšių ir kitų problemų. Kad reikalai būtų dar sudėtingesni, daugelis šių mašinų pavarų dėžių gali būti sunkiai pasiekiamos ir iš naujo sutepamos. Štai kodėl svarbu pasiimti aukštos kokybės ekstremalaus slėgio tepalą

Apkrautų guolių aerozolis

Kasybos įranga ir statybinės transporto priemonės dirba beveik išimtinai aukšto slėgio, ekstremalios temperatūros sąlygomis. Šios sąlygos gali tapti rimtu iššūkiu tos įrangos priežiūra. Yra daugybė tepalų, skirtų ekstremalioms slėgių situacijoms.

Extreme Pressure Grease Spray

Ekstremalaus slėgio priedai paprastai naudojami esant sunkesnėms apkrovoms, esant aukštai temperatūrai ir mažam greičiui, kad būtų išvengta katastrofiško gedimo arba taikymo užstrigimo. Įprasti ekstremalaus slėgio priedų pavyzdžiai yra molibdeno disulfidas, grafitas, sieringi olefinai ir dialkilditiokarbamato kompleksai.

EP priedai yra polinės molekulės. Įsivaizduokite molekulę su „galva“ ir „uodega“. Molekulės galvutę traukia metalinis paviršius, o uodega yra suderinama su tepalo nešikliu (oiliofilic). Sąlygoms, kuriomis metalo ir metalo sąveika tampa sunkesnė dėl aukštesnės temperatūros ir slėgio (didesnės apkrovos), tepalo plėvelė tampa labiau įtempta. Atstumas tarp metalinių paviršių sumažėjo iki taško, kur atsiranda trynimas ir labai tikėtinas suvirinimas (sukibimas). Tradiciniai ribiniai tepimo priedai (pvz., anti-dėvėjimosi priedai) negali tinkamai apsaugoti nuo nusidėvėjimo ir mašinų pažeidimo tokiomis sąlygomis. Ekstremalaus slėgio priedai reikalingi tam, kad būtų galima tęsti konkretų pritaikymą tokiomis sąlygomis.

Rūšis Darbinės temperatūros, ° C Spalva Pagrindas Panaudojimas, savybės
Molyduval

Long-Life Spray

-30 iki +130

gelsva

 

min/Li Hdxst

Konsistencinio kietiklių sudėtyje neturinčio, ilgaamžio,

sunkių darbo sąlygų tepalo aerozolis.

Ypač dideliems slėgiams. Sunkiai apkrautiems movų ir riedėjimo guoliams, greitaeigių ir lėtų apsukų guolių prailgintam tepimui (išpilstymo, sandarinimo ir pan. įranga), net dirbant padidintoje drėgmėje.  KP2K-30; ISO-L-XBCIB2.

Ekstremalaus slėgio priedai arba EP priedai yra tepalų priedai, kurių paskirtis yra sumažinti pavarų dalių, kurias veikia labai didelis slėgis, susidėvėjimą. Jie taip pat dedami į pjovimo skysčius metalams apdirbti.
Ekstremalaus slėgio priedai dažniausiai naudojami tokiose srityse kaip pavarų dėžės, o nusidėvėjimą mažinantys priedai naudojami su lengvesnėmis apkrovomis, pavyzdžiui, hidrauliniuose ir automobilių varikliuose.
Ekstremalaus slėgio pavarų alyvos gerai veikia esant įvairioms temperatūroms, greičiams ir pavarų dydžiams, kad padėtų išvengti pavarų sugadinimo užvedant ir išjungiant variklį. Skirtingai nuo nusidėvėjimo priedų, didelio slėgio priedai variklinėse alyvose naudojami retai. Juose esantys sieros ar chloro junginiai gali reaguoti su vandeniu ir šalutiniais degimo produktais, sudarydami rūgštis, kurios palengvina variklio dalių ir guolių koroziją.
Ekstremalaus slėgio prieduose paprastai yra organinių sieros, fosforo ar chloro junginių, įskaitant sieros-fosforo ir sieros-fosforo-boro junginius, kurie aukšto slėgio sąlygomis chemiškai reaguoja su metalo paviršiumi. Esant tokioms sąlygoms, nedideli slydimo paviršių nelygumai sukelia vietinius aukštos temperatūros (300-1000 °C) pliūpsnius, ženkliai nepadidėjus vidutinei paviršiaus temperatūrai. Cheminė reakcija tarp priedų ir paviršiaus apsiriboja šia sritimi.

Aerozolio parinkimas pagal jūsų technikos apkrovas

Prailginto keitimo tepalo aerozolis

Ankstyvieji ekstremalaus slėgio priedai buvo pagrįsti riebalų rūgščių švino druskomis („švino muilais“), „aktyviosios sieros“ junginiais (pvz., tioliais ir elementariąja siera) ir chlorintais junginiais. Šeštajame dešimtmetyje švino muilo naudojimas buvo panaikintas ir pakeistas cinko ir fosforo junginiais, tokiais kaip cinko ditiofosfatas.

Yra du pagrindiniai didelio slėgio priedų tipai: tie, kurie priklauso nuo temperatūros, ir tie, kurie nepriklauso. Dažniausiai nuo temperatūros priklauso boro, chloro, fosforo ir sieros EP priedų tipai. Jie aktyvuojami reaguodami su metaliniu paviršiumi, kai temperatūra pakyla dėl didelio slėgio. Cheminę reakciją tarp priedo ir metalo paviršiaus lemia šiluma, susidaranti dėl trinties.

Vibracijoms atsparus aerozolis

MOLYDUVAL Long-Life Spray yra šviesios spalvos, sunkių darbo salygų tepalo ilgalaikiam tepimui prie maksimalių apkrovų aerozolis. MOLYDUVAL Long-Life Spray gaminamas specialiosios technologijos būdu, todėl išgautas ypatingas atsparumas senėjimui ir tąsumas. Long-Life yra aukščiausios “long-time” kategorijos tepalas.

Guolių tepalao aerozolio savybės

•             Geras tąsumas, kibumo, adhesinės charakteristikos

•             Efektingai mažina dėvėjimąsi prie aukščiausių slėginių apkrovų

•             Absoliučiai atsparus paprasto ir jūros vandens nuplovimui

•             Patikima apsauga nuo korozijos, saugo nuo rūdžių

•             Geras sandarinimas

•             Glotnus, vienalytis ir minkštas

Guolių tepimo aerozolio pritaikymas

•             Movų ir riedėjimo guoliams, net dirbantiems atšiauriomis lauko sąlygomis drėgmėje ir šlapiose aplinkose

•             Vidutinių ir lėtų apsukų guolių prailgintam tepimui (išpilstymo, sandarinimo ir pan. įranga)

•             Statybinės ir žemės ūkio technikos guoliams, saugant juos nuo dulkėtumo bei drėgmės

•             Transporterių guoliams, sunkiai dirbantiems vandens siurbliams

Patarimai naudojimui

Supurtyti flakoną ir purkšti iš 15-20 cm atstumo ant nuvalyto ir sauso detalės paviršiaus. Venkite perdozavimo.