Krumpliaratinių reduktorių aerozoliai

Spyruoklinės pavaros leidžia mechanizmų priemonėms vežti sunkius krovinius. Be to, spurtai leidžia įrangai ir mašinoms pasiekti išskirtinių produktyvumo rezultatų daugelyje gamybos ar logistikos operacijų. Tačiau šie komponentai laikui bėgant nusidėvi. Tepalinė alyva yra visų mechaninių įrenginių partneris visą gyvenimą. Neturint tinkamo tepimo, krumpliaračiai gali šlifuoti ir susidėvėti greičiau nei tie, kurių tepimo lygis yra tinkamas. Prieš keisdami arba į greičių dėžes ir kitus įrenginius įpildami naujos tepalinės alyvos, visada patikrinkite gamintojo tepimo vadovą.

Krumpliaratinė pavara laikoma eksploatacine medžiaga ir ją retkarčiais reikės pakeisti, kad būtų užtikrintas maksimalus jūsų modelio veikimas. Krumpliaratinės transporto priemonės sankabos mechanizmas yra pagamintas iš plieno ir turėtų tarnauti daug ilgiau, tačiau jį taip pat reikės pakeisti.

Molyduval Tantalus M Gear Oil pavarų alya
Molyduval Tantalus M Gear Oil pavarų alya

Spyruoklinė pavaros Spur Gear Oil alyva

Spyruoklinės krumpliaračiai yra paprastos, cilindrinės tikslios pavaros su tiesiais dantimis ir lygiagrečiais velenais. Jie perduoda judesį tarp lygiagrečių velenų. Šie universalūs komponentai, dažniausiai naudojami įvairiose mechaninėse jėgos perdavimo srityse, pasižymi paprastu, bet efektyviu tiesių dantų dizainu. Jie yra labiausiai paplitęs pavarų tipas.
Krumpliaratiniuo krumpliaračio dantys yra lygiagrečiai krumpliaračio centrinei ašiai. Dėl šios priežasties įjungimas yra labiau laiptuotas ir nėra toks vientisas kaip sraigtinės pavaros. Jie taip pat žinomi kaip tiesioginio pjovimo krumpliaračiai.

Krumpliaračių tepalo purškiklis

Krumpliaratiniai krumpliaračiai gali būti naudojami įvairiems tikslams. Jie yra pritaikomi ir universalūs komponentai, dažniausiai naudojami įvairiose pramonės šakose.
Paprastai jie naudojami konkretaus objekto sukimo momentui padidinti arba sumažinti. Krumpliaratinės pavaros taip pat gali būti naudojamos transmisijai, sukimo momento dauginimui, skiriamajai gebai ir tikslumui padėties nustatymo sistemose.

Rūšis Darbinės temperatūros, ºC Spalva Pagrindas Panaudojimas, savybės
Molyduval Tantalus M Spray

-20 iki +120

juoda

Alyva

Min +

MoS2

Molibdeninės reduktorinės alyvos aerozoliai.

Standartinės ISO VG 150 reduktorinės alyvos, praturtintos aktyviaisiais molibdeno disulfido kietaisiais tepikliais, pagrindo aerozolis. Ypač atsparus smūginėms apkrovoms, tinka panardinamiems į vandenį dantračiams.

Molyduval

Syntholube HV Spray

-30 iki +170

skaidri

Alyva

Sint Ester / SHC

Padidinto klampumo (HV) pavarų alyvų aerozoliai.

Sintetinės aukšto ISO VG 460 klampumo reduktorinės alyvos pagrindo aerozolis pavaroms. Universalaus panaudojimo. Atitinka CLP kategoriją pagal DIN 51517-T3. USDA H2 (tinkamumas maisto pramonei).

Nors jas galima naudoti daugeliu greičių, krumpliaratinės pavaros krumpliaračiai dažniausiai naudojami mažesnio greičio programoms. Taip yra todėl, kad jų dantų rišimo būdas (po vieną dantį) yra triukšmingas ir gali sukelti didelį dantims stresą.

Purškiama transmisinė alyva krumpliaratinei pavarai

Transmisijoje su purškiamu tepimu, ypač transmisijoje Vorgelegebau būdu, pavarų dėžės skirtingo skersmens pavaros patenka į skirtingą pavarų panardinimo į alyvos karterį laipsnį. Nardykite dviračio porą, kurios nėra arba jos nepakanka alyvos karteryje a, todėl neužtikrinamas pakankamas sutepimas ir aušinimas danties sujungimo metu, o tai nepalanki, nes trūksta važiuoklės sutepimo ir dėl to per anksti susidėvi. Ši problema gali kilti ypač tada, kai alyvos lygis alyvos karteryje turi būti žemas arba jei alyva bėga nuo ratų komplekto nuožulnioje padėtyje.
Alyvos nukreipimui yra numatytas nukreipimo įtaisas, kuris, pageidautina, yra žemiau panardinimo į karterio pavarą. šiuo atžvilgiu tampa alyva, kurią iš karterio ištraukia besisukantis krumpliaratis, išmetamas radialiai ir virš jo, pageidautina, suprojektuotas kaip apvalkalo nukreipimo įtaisas, po to, kai jis nukreipiamas aukštyn ir į šoną, todėl gretima pavarų pora virš alyvos karterio nukreipiama. Taip pat nuo galimų konstrukcinių sąlygų priklauso, ar nukreipimo įtaisas turi kitą tinkamą formą.

CLP 220 reduktorinė alyva pavarai

Transmisijos su purškiamuoju tepimu virš alyvos karterio esančios pavarų poros sutepimo būdas, b e s i s k i r i a n t i s tuo, kad išcentrinė alyva, panardinta į alyvos karterio krumpliaratį, nukreipiama specialiai į pavarų porą, esančią virš alyvos karterio. 2. Pavarų poros, esančios virš alyvos karterio, sutepimo transmisijoje su purškiamuoju tepimu būdas pagal 1 punktą, b e s i s k i r i a n t i s tuo, kad išcentrinė alyva, panardinta į alyvos karterio krumpliaratį per nukreipimo įtaisą, nukreipiama į viršų ir į pusėje, kad jis būtų nukreiptas į gretimą pavarų porą virš alyvos karterio. Įtaisas, skirtas sutepti pavarų dėžę virš alyvos karterio transmisijoje su purškiamuoju tepimu, ypač atliekant metodą pagal vieną iš 1 arba 2 punktų, b e s i s k i r i a n t i s tuo, kad jis turi nukreipimo įtaisą, skirtą išcentrinei alyvai. apačioje yra įrengta panardinimo į karterio pavara, per kurią išcentrinė alyva nukreipiama specialiai į gretimą pavarų porą virš alyvos karterio. Įrenginys, skirtas sutepti pavarų porą virš alyvos karterio transmisijoje su purslų tepimu pagal 3 punktą, b e s i s k i r i a n t i s tuo, kad nukreipimo įtaisas yra puodelio formos.